moja teściowa nie wie

siedziałem dziś przed komputerem
przez cały dzień, pracowałem
moja teściowa nie wie, że pracuję
siedząc przed komputerem zarabiam
ona myśli, że tylko siedzę,
trwoniąc swój czas, wzrok i talenty

siedziałem dziś przed komputerem
przez cały dzień, pracowałem
w tym czasie byłem też świadkiem
wprowadzenia przez Google nowego
udogodnienia w ich wyszukiwarce
co się musiało stać około godziny
dziewiętnastej siedem, bo chwilę przedtem
wyszukiwanie wyglądało jak dawniej
a chwilę potem już zupełnie inaczej

siedziałem dziś przed komputerem
przez cały dzień, pracowałem
O Boże, jak chciałbym nie musieć
zarabiać w ten sposób pieniędzy

Skomentuj

